Pokud jste si o sobě zvykli v minulosti tvrdit, že jste odborníky na optimalizaci pro internetové vyhledávače, neznamená to, že jste jimi i dnes. I kdyby to tenkrát byla pravda pravdoucí, mohlo se stát, že vám časem ujel pomyslný vlak. Protože časy se mění a optimalizace spolu s nimi. A nástup umělé inteligence se významně dotknul i právě SEO. Která je svým způsobem stejná jako dřív, ale přece jenom zaznamenala i změny. A kdo by optimalizoval postaru, nemusel by dnes už vůbec uspět. A špatně optimalizované nabídky na internetu pochopitelně znamenají i podnikatelské problémy těch, kdo tu nejsou dost dobře vidět.

Dnes tu máme novou a výrazně odlišnou éru vyhledávání. Google totiž integruje do vyhledávání Google Gemini, čímž se významně mění pravidla, jež ve vyhledávání platila doposud. Uživatelé internetu už díky této novotě nemusí hledat s pomocí vyhledávačů relevantní odkazy, ale mohou získávat odpovědi na své otázky přímo ve výsledcích této novinky. A tak je třeba dostat se do výběru Google Gemini, čímž zabodujeme i u těch z nás, kteří nehodlají otvírat žádné odkazy a jimž tedy informace přímo na webech mohou unikat.

SEO pro AI Gemini je prostě novým způsobem internetového vyhledávání, při němž rozhoduje umělá inteligence, co se uživatelům nabídne a co ne. Což má pochopitelně vliv i na pozice webů ve vyhledávačích, protože to přidává využívaným webům na důvěryhodnosti, ale nejen to. A proto je v dnešní době pro ty, kdo se chtějí nebo přímo musí na internetu prosadit, tak důležitá pomoc odborníků. Protože AI SEO specialista rozumí těmto změnám a ví, jak zajistit těm optimalizovaným pomyslné místo na výsluní. Bez kterého postrádá jakákoliv aktivita a snaha na internetu svůj význam. A to nemohou dopustit přinejmenším ti, kdo se s pomocí právě internetu živí nebo aspoň propagují.